Uppdatering från de senaste dagarna...

Igår var det Mother´s day här i Kanada, så grattis i efterskott tillvärldens bästa mammor hemma i Sverige! Dessutom var det sista gången jag gjorde vaniljlattes och frappuccinos på Starbucks Queen/Dovercourt, och detta har/ska firas! Eftersom kalasvädret verkar ha kommit till Toronto på riktigt nu (ta i trä...) så for vi redan vid tiotiden ut till Bellevue Park och åt frukost. Efter det lekte vi pensionärer och drack morgonkaffe på Cafe Pamenars baksida och brände vår vita hy i solskenet. Inte helt fel! Resten av dagen har bestått av solsken, promenad, hockeyvm och en massa foton på somriga Toronto! Nu är Frans och repar och jag segar som aldrig förr innan det är dags för min och Lottas tradition att kolla på Midsomer Murders. Gissa om vi blev glada när vi hittade Barnaby i tablån! Nu är det TV varje måndagskväll klockan 9 som gäller. Pensionärsvarning... Imorgon ska vi hyra cyklar och cykla bort till High Park, och sedan får vi se vad som händer. Det är det som är tjusningen med att vara fri en solig dag i en riktig storstad! 


Happy Mother´s day!


Brandbilar till Wille :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh... jag som trodde att de var till Stefan! Kan kanske Wille dela?

Helena

2011-05-10 @ 08:17:07
Postat av: Helena

Hej på er ni efterlängtade!

Gör en liten uppdtering så vi får veta hur ni har det.

Kramar

Helena

2011-05-13 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0