Julia Spock


Nu kan man verkligen säga att jag har kort hår! Frans måste praktiskt taget snagga sig för att få kortare hår än mig nu :D





Varför är det alltid så att jag antingen ser ut som jag har en pinne i röven eller har downs när jag tar kort på mig själv? Ni fattar att jag har kort hår i varje fall. Ett tag i frisörstolen såg jag ut som captain Spock, men som tur var blev resultatet inte riktigt lika Spock-liknande. Inte såg jag ut som Justin Bieber heller, vilket var fallet förra gången jag klippte mig. URK!



Live long and prosper!



Kommentarer
Postat av: Ia

Jag tycker frisyren är lite 60-tals inspirerad. Lite som Twiggy.. Så du kan kalla dig miss Twiggy :-)



Passar ju när du har en mammma som kallats Kermit ;-)

2011-05-06 @ 09:10:06
URL: http://www.bendzarna.com
Postat av: Smuflan

NICE!!! tänk vad alla i totonto kommer tro om sverige! killarna har långthår och tjejerna kort, ombytta roller ;D



btw I´m the only gay in the village!! (litle britain live, ett måste) :D

2011-05-07 @ 10:25:37
Postat av: kerstin jansson

Du blir mer och mer lik Marga vilket är en komplimang av sällan skådat slag/Marga

2011-05-09 @ 20:00:14
Postat av: Manda

LITTLE BRITAIN LIVE! i love it! och jag älskar din frisyr! och jag jobbar på brevet!

2011-05-10 @ 00:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0