Under de senaste 5 dagarna har vi:

F - spelat trummor
F - blivit fotat av en tidning när han testade den nya Nintendo 3DS
F - ätit pizza
J - jobbat och fått sin första dricks 
J - fått sin första hemuppgift sen gymnasiet - Måste läsa starbucks vd, Howard Schultz, nya bok Onward som hon fick på jobbet...


Kvällsläsning...
J+F - Målat vårat köksbord tillsammans med Lotta. Hela lördagen försvann, men  vi hade kul och resultatet blev super!
J+F - Firat earth hour med att precis missa det enda vi verkligen ville se under timmen, det vill säga när de släckte CN Tower.
J+F - Fikat i solen och insett att vi vill vara i värmen nästa vinter (snö och kyla suger...)
J+F - Veckohandlat och kollat ut platser där vi vill bli bjudna på lunch av mamma och pappa Gregorc-Lööv.

Dessutom har vi äntligen fått godispaketet av Helena och Stefan! Frans blev väldigt nöjd över all lakrits... 


Vårat fina bord! Bättre bilder får ni när det är helt färdigt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är allt fantastiska tusenkonstnärer som får livet att ha guldkant hela tiden. Bordet är ljuvligt och jag lovar... snart är ni i Italien. Tänk på breddgrader och då har ni snart förträngt snö och kyla. Persikor, vindruvor... hinner åtminstone blomma innan ni åker hem.



Apropå mat! Ta en promenad till Qeens mot Blå huset och leta efter Epicuré. Morfar kan gå i god för att där finns den godaste pasta han någonsin ätit, ja, om man bortser från Mormors förstås.



Var rädda om er!

kramar

Helena

2011-03-29 @ 21:59:35
Postat av: Mandy

Jag saknar er. Kom hem då. Iofs är jag inte hemma nu men 7:e april är jag det. Och skräll, jag hamnar på sportshopen den 13:e april fram t.o.m över påsk som minst. Men pengar blir det. Men åter igen, kom hem då..



Julia, vi ska dricka champagne.. Så det så. Eller möjligtvis portvin. ååååååh, vad gott.

2011-03-31 @ 14:40:05
URL: http://bangkoktobeijing.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej på er!

Jag vill bara skicka en hälsning till kineserna och jag hoppas att resan gick bra.Njut nu av era veckor och Kerstin, vila! Kram/Helena



Kram till er också, ungdomarna. Nu har min resfeber börjat pirra och jag tvingar mig själv att inte ta fram resväskan. Jag funderar också på om jag inte borde köpa mig ett par goa skor! :-)Helena

2011-03-31 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0