Dag 16 - "Impulsiva kvällspromenadsdagen"

Efter några dagar med feber och förkylning mår jag idag bättre. Dock inte tillräckligt bra för att orka göra något, men jag har i varje fall inte sovit bort hela dagen. Efter att ha segat bort halva dagen gick Frans ut och hittade billig bacon i någon kinesaffär så det blev lyxmat med carbonara, sen duschade jag i iskallt vatten (ofrivilligt!) och Frans gick ut på lite kvällspromenad. Efter en timme fick jag sms om att det skulle dröja lite innan han kom hem, och två timmar senare dök han upp. Jag råder Helena Gregorc till att ignorera resten av inlägget!!

















Fnissig som en 12-årig tjej visade han upp sitt senaste impulsiva infall (som han visserligen har tänkt på ett bra tag, men inte fått tummen ur att göra) Den är otroligt snygg gjord och tog tydligen bara kring en timme att göra. Och Helena, om du mot all förmodan läst vidare ändå, så var det på en bra studio han gjorde det, där de var noga med hygien osv. Inte på ett vardagsrumsbord med en vaxduk med tomtar på här inte!

Cool eller hur?! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, naturligtvis läser jag vidare och så tänker jag ytterligare en gång på inlägget i Dag 15...



"vem fan bryr sig". Å andra sidan tänker jag : "Vem fan bryr sig inte!" Oavsett tatueringar eller ej, älskar jag dig fortfarande, Frans!



Skönt att du är på bättringsvägen, Julia. Jag hann tänka på många torn. Kram Helena

2011-02-06 @ 09:31:28
Postat av: Smuflan

JÄVLIGT SNYGG och måste även säga att ni är inte riktigt kloka ni två!!



BTW för att uppdatera er om vad som händer här hemma så har en viss syster Stina tagit körkor!! men mamma får inte veta för här smids det planer kan man lugnt säga!! ;D

2011-02-07 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0