Intervju och jobb!

Idag har jag varit på intervju på en restaurang i downtown. Igårkväll ringde nämligen en kines och frågade om jag kunde komma förbi idag, och självklart kunde jag det! Det tog ett tag innan vi hittade till restaurangen eftersom den låg nere i det underjordiska shoppingkomplex som ligger under downtown, men någon minut innan ett (och intervjun började 1 pm. God framförhållning!) hittade vi äntligen. Jag fick prata med den franska chefskocken som berättade att jag minsann var meriterad för jobbet och att de behövde en extra i kassan och för lite allt möjligt, och undrade om jag kunde börja direkt. Klart jag kan, så kinestanten som ringde igår ska ringa imorrn igen och betämma tider och så ska jag provjobba i slutet av veckan! Om de gillar mig och jag gillar dom så kan jag få börja redan nästa vecka verkade det som. JIPPIII!!! Det verkar vara en ganska fin lunchrestaurang och enligt deras hemsida så serverar dom kandensisk/italiensk/fransk mat med asiatisk touch. Hahah det här ska bli intressant!



/Julia



Kommentarer
Postat av: Björnbroder

Kul! Lycka till!

Vad är det för hemsida? Kan man beställa hemkörning?

2011-02-16 @ 04:14:25
Postat av: Julia

Säg att du är min bror så kanske du får lite rabatt ;)www.saisonscatering.com

2011-02-16 @ 05:01:42
Postat av: Ia

Vad vita tänder du fått? Dricker du mer mjölk eller använder du ny tandkräm?



Lycka till muuuuuksa muuuket med provjobbandet :-)

2011-02-16 @ 10:40:40
URL: http://www.bendzarna.com
Postat av: Smuflan

FAN VAD DU ÄR BRA!!

2011-02-16 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0