Dag 18 (enligt Frans. Jag har ingen koll längre...)

Tack för alla tummar som hållits (av de få som nu hade fått reda på det här), men det blev ingen intervju idag. 11.45 var jag framme vid Starbucks på Queen St W och Dovercourt, nervös men inriktad på att få jobbet, och så visade sig att chefen inte var där på grund av något "familjeproblem"! Bäst för honom att det var ett viktigt problem för jag (och min ständige följeslagare Frans) hade gått i 40 minuter i snöslask, och kissenödiga var vi också. Men jag fick i varje fall en gratis kaffe och en möjlighet att prata lite med personalen som stod i caféet. Som tur är verkade det vara en bra ställe att jobba på, så på torsdag får jag ro hem det där jobbet! Så alltså, torsdag klockan 20.00 svensk tid (dvs 14.00 för mig) får ni hålla tummen istället :)


/Julia

Kommentarer
Postat av: Mandy

Ni är helt knäppa! Tatuering och allting, men vad kunde man vänta sig ;)



JULIA KNASSON, jag tror att jag har skickat mail till din hotmail som du inte har läst. Du måste faktiskt svara tycker jag.



Puss på er.

2011-02-08 @ 06:25:32
URL: http://bangkoktobeijing.blogg.se/
Postat av: Ia

Åh, då är det samtidigt som antikrundan här hemma :-) Det kan ju tom PJ komma ihåg.... Jag och katten ska hålla tummarna!

Och ni ska vara glada att inte T var med på prommen till Starbucks.. Det hade det tagit dubbelt så lång tid med den sega lille vite....

Antar att Frans fortfarande går i samma Converse och tänkte då passa på att tipsa om att här i Sthlm är det inne med galoscher och helst i starka färger som gul, orange och röda.. Så slipper han bli blöt om fötterna och ta över Julias förkylning.



PS "Uppkopplingen" går bra fortfarande ;-) DS

2011-02-08 @ 11:55:07
URL: http://www.bendzarna.com
Postat av: Helena

Vi håller bägge tummarna och är säkra på att du gjorde ett riktigt gott intryck på personalen. Då vet vi att jobbet är ditt! Om inte - IQ 0 och ingen vidare arbetsplats!Har han "vem fan bryr sig" fått iväg sitt CV ännu? Eller har han tänkt sig att bli försörjd?

Kram på er!

Helena



2011-02-08 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0