Dag 11

Trots att vi inte har något jobb, någon träning/rep eller annat att göra på dagarna tycker jag att vi lyckas fylla tiden väldigt väl! Idag har vi haft fullt upp trots att vi inte gjort något stort och livsavgörande. Vi har sökt lite jobb, letat planscher, hittat grymma planscher, köpt grymma planscher, sett en avspärrad brottsplats full med poliser och polisbilar (en fembilsolycka, med poliser inblandade), fått gå i genom brottsplatsen, fixat lite mer i rummet (mest Frans. Han har snott allt som inte använts i lägenheten och släpat in det i vårat rum. Bland annat en trumma!), jag har kollat på Hotel Rwanda, Frans har lärt sig att använda lock när man gör popcorn i kastrull, vi har sett en mus till och Jag och Lotta gjorde en grym musfälla, Frans har sett en tvättbjörn och vi har ätit gröt och ägg till frukost (vuxenpoäng..). Ja, men det var nog det.
Här är sängen Stefan!
En sak till hände,vi hittade Mao i en antikaffär!

Kommentarer
Postat av: Smufflan

Gröt och egg, det går utför nu!!!!

2011-02-01 @ 10:10:01
Postat av: Helena

Jag håller inte med Smufflan. De har hittat Mao och Frans har förstått hur jobbigt det är att städa alla popcorn som flyger och far. Men å andra sidan vad ska husmusen äta nu?

Helena

2011-02-01 @ 18:29:58
Postat av: Ia

Springer det nakna tjejer i lägenheten? Och vems är husmusen, så att säga.....

2011-02-01 @ 19:17:59
URL: http://www.bendzarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0