Få kontakt med de äldre.

Nu när morsan och farsan väl är här så har det uppkommit ett annat problem. Hur ska vi få kontakt med dem? Jag har sms'at dem, men inte fått något svar, och eftersom det är dyrt att ringa så är jag inte så sugen på det heller. Det enda som återstår är då bloggen (som jag hoppas att de kollar på minst en gång i timmen)!

Så alltså: Helena och Stefan! Om ni ser detta, vad sägs om att mötas vid Fresco (Fish'n'chips-stället i kensington) kl 13.00 för lunch och sedan gemensam promenad till Julias jobb? Skriv en liten kommentar om ni ser detta, så vi vet ifall ni dyker upp eller ej!

/Frans och Julia

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har hittat varandra! Mobilen fungerar och det känns bra! Vi har gått långt, långt och sett massor.

Vädret är vidrigt! Snöblandat regn med hagel och isande vind. Vantar och mössa med öronlappar är införskaffat. Nytt paraply till Julia eftersom hennes blåste sönder i gårdagens storm. Vi ska gå och möta henne om några timmar när hon slutar sitt kvällsskift. Sen behöver fötterna vila.



2011-04-17 @ 23:01:41
Postat av: Sefan Loov

God morgon slofockar. Vi har tagit en promenad till Toronto Reference Library. Jag slar en signal vid 12.00 snaret sa att vi kan bestamma var vi traffas.



Stefan o Helena

2011-04-18 @ 14:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0